Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

♫ ♫  ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 
Jag vet jag har varit dålig på att uppdatera om mitt så intressanta liv här på bloggen och ber så mycket om ursäkt! :o 

Men nu är man hem kommen från lilla hova där man har besökt syrran m.familj, där man även har tjänat lite pengar genom att sitta barnvakt té de underbara tre barna :)
Men måste erkänna att det var lite skönt mé lugnet när man kom hem, men jag kan inte klaga, jag har haft det väldigt mysigt och kul som vanligt hos stora syster jonna, mwihihi <3

Nu bliré té att börja måla här hemma så man tjänar ihop ännu mera pengar så jag kan få min nya mobil snart någon gång...tro mig jag behöver verkligen en ny .__. 

LITE ALLÄMNA BILDER:
Vad gör man inte när man har tråkigt när man sitter på bussen? EGO PICS :3


Narrarna från riddarveckan! 

Jag och flickorna :) 


Jonnas cupcakes, made by me!

Sötungen i egen hög person! :D








 

UND DIS IS ICH! GUTEN TAG, DANKE! ~ 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback