Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

SUPER MYSIGT

HEJHOPP LEVERSNOPP :D

Har haft en super mysig dag, slutade klockan 11 (lite tidigare) och käkade lite snabbt och sedan drog jag och Jessi té Gustavssons och fikade, det slutade mé att vi satt där i ca 4 timmar lite mer ändå och bara tjötade om allt möjligt! Det kallar jag att ha trevligt, kanske för trevligt? Höhö ~ ;)

Sedan kom lilla Gabbi och gjorde oss sällskap och sedan traskade jag och Jessi vidare té vårdcentralen gör att jag skulle ta min sista livmoderhalscancerspruta! huhu...jag dog nästan :c

Men tack Jessi för denna super mysiga dag, absolut inte sista gången detta händer! :DD <3


Sötnöten gömmer sig bakom bullen, haha så sött! owo <3



Min mummsigt goda fika <3






JessicaPersika

Hade oxå supermysigt, fika igen nästa onsdag? ;) <3 Haha nä men det måste vi göra om, hade superkul <333

söt vet jag väl inte om jag är.... skulle mer kalla det...SEXIG <3333333333333333 >:DDDDDDDD

Svar: Haha, vrf inte varje onsdag?! 8D haha nä, men ja det ska vi verkligen göra om, super mys ju <333
ojah, omnomnom ~ ;* <3
Adamsflicka

2013-01-23 / 18:46:34
BLOGG: http://jessicawolfie.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback