Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

I DON'T BELIEVE IN FARYTAILS

TAKE ME TO WONDERLAND

Plugg, plugg som vanligt nu när de är skola, uppsats! Yeeeii....näe  -.-'
Letar nytt headset för att katten käkade upp sladden och jag som hade tänkt att shoppa kläder för dem pengarna, men nope, katten hade andra planer för mig! höh... >.>''



"Vem är du?" frågar jag mig när vi ses, trots att jag vet att det var du som gav oss liv.
Pappa, jag är dotter till dig, men...se på mig idag och säg om du känner mig.
Vill du vara min främling?
Det var ett tag sen nu, så gör ett sista försök.
Snälla, hör nu min röst, är du man nog?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback