Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

HUR KOMMER CÖLAN IN I BURKEN?


Idad så var jag på Donken och träffade Soc..ja av alla ställen så valde de Donken, höhö ~ men i alla fall så träffades vi och hon, haha...
hon bah "Jo men Rebekka, jag skulle vilja ställa några frågor till dig för jag tycker inte att vi har haft den relationen till varandra så som vi borde ha haft, som social handledare."
Min tanke blev då " Jaha..och du tycker det är på tiden att du intresserad dig av mig nu när min tid och även din tid här snart är över här?..du har haft 7 år på dig att lära känna mig -.- ..." LOL.

Sedan tyckte jag de var väldigt kul att se henne nervös när hon började prata om att min fosterhemsplacering går ut nu i höst då jag fyller 18 år och att om jag vill bli kvar tills dess så måste det godkännas och grejs, haha.
Men hon gillade mina framtidsplaner iaf, att blrja på Högskolan i Jönköping (om jag kmr in) och sedan då skaffa en lägenhet där ~

Men nog om det, pallar inte soc ~
Känner att det går bra för mig, igår gick man in i en dörr som man trodde var upplåst, vilket den ite var och idag så river man upp en hudflik så det börjar blöda på överläppen p.g.a. jag ska ta ett bett från mitt äpple....YEEY ME ~ ...no no -.-''



~ Well you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go
And you let her go ~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback