Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

LYCKOJÄGARE




Jag behöver inget skådespel från er. Jag vill ha ärlighet och respekt.
Ni får inget utav mig så länge ni inte ger mig något utav det.
Jag försöker vara den ni vill att jag ska vara, men orkar inte, för krävande att vara två.
Vill ni kunna lära er att "hantera mig på bästa sätt" som ni uttrycker det så ska jag berätta det nu.

  • Lär känna mig.
  • Gissa inte.
  • Sluta med att "spela med" för att inte få mig att bli irriterad. 
  • Inse att ni inte alltid kan ha rätt om mig angående t.ex. känslor. (hjälper även té ovanstående)
  • Försök att se från mitt perspektiv.
  • Acceptera mig för den jag är.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback