Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

APL


Barnen från APL:n får stå för detta inlägg idag! :)

Första dagen på min APL (praktik) idag, jag vart fett nervös på morgonen och påväg dit, men de släppte så fort jag kom dit och mötte min handleare och alla andra! :)
Det första barnet som kom fram till mig var en liten tjej, hennes sätt att få min uppmärksamhet/hälsa var lite....udda...hon spottade mig i ansiktet ex antal gånger >___> men sedan fäste hon säg ganska mycket vid mig som de andra barnen, hehe :DD + har nog fått en extra beundrare :* haha xD

När jag skulle gå: "Neej...du får inte gå *klamrar sig fast vid mig* Jag vill ha en kram! Det är bara dig jag älskar Rebekka *kramar mig* AAAAWW....att jag dog lite då, så sött QuQ <3

Jag ser fram emot morgon dagen, bara hoppas på att denna jäkla huvudvärk som jag har kan ta och försvinna någon gång -.- ska åka in någon dag och kolla upp min syn och se om det kan bero på det ~ (hope not.)

ÅÅÅÅÅÅ!! När vi ändå har samtalet barn här..... Jag vet nu vad jag ska döpa min dotter till när jag får en! OWO Zelda! ~~~ OWO <333

Men nu ska jag se om jag kanske ska försöka sova en liten stund, för jag e sååå trött! Eller om man ska se på någon film och koppla av lite ~

HERROW
~ STAY FRESH ~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback