Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Livet är en bitch~

.: Bygger om ifrån grunden :.


Hejsan svejsan! :) 
Jag har inget speciellt att skriva, tyckte bara det vore bra att uppdatera sig lite :3
Skolan idag har varit trög som vanliga torsdagar, när man kom hem så blev man tvungan att sätta sig med sämhällskunskapen som ska lämnas in imorgon, hoppas man hinner klart bara >.>
På kommunikationen idag så kollade vi på massa mindfuck bilder, rättså sköj, men ajj vad man fick ont i ögonen efter ett tag Dx
Min mössa blev stulen idag från min galna vän Andrea~ dumming, min mössa~  :c
Btw, den nya Burn ser skum ut, den har skruvkork O.o

Imorgon är det fredag och man drar till älskling igen! får se vad man hittar på, kanske leker lite med hans födelsedags present som han fick av mig, elshockspistoler med väst (a) <3

Jag kanske borde fortsätta att plugga nu...har ca 30 frågor kvar att svara på x______x ..... sååå.....
Baii!~


Dagens:
Låt: Ansiktet - Äckligt
Hiss: Fick energidryck av Jessi OuO 
Diss: Pressen av att göra läxor och hinna städa rummet på kvällen innan man lägger sig :(
Humör: Stressad, men blir glad av tanken att jag får träffa älskling igen! ^^


Andrea

Vet att du älskar galet ;D <3



men du får tbx mössan imorgon C:

2012-02-23 / 19:44:30
Bekkis

Hahaha ojha eeelskar galet ;)) ja det hoppas jag, saknar min mössa D:

2012-02-23 / 20:19:57
BLOGG: http://theshuffler.blogg.se/
Andrea

hehehe ;D



jo det ska du få D;

2012-02-23 / 20:21:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback