Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

LITE SAKER JAG STÖR MIG PÅ


Som jag lovade min kompis för ett tag sedan.

Jag skrev på Dayviws om lite saker som stör/hatar att folk gör/säger/är osv, men hade då en gräns på hur många punkter jag fick skriva, vilket var runt 5 så jag tänkte mig runt 20, så jag ska fortsätta här hade jag tänkt!

Saker jag stör mig på & saker som folk gör/är osv.
Lets start!
(ingen speciell ordning)

1. Dryga utan anledning
(GTFO)

2. Tror att dem är bättre än alla andra
(Vad gör dig så himla "bäst"? alla är lika mycket värda oavsett t.ex. pengar, bakgrund osv)

3. Kan bara se allt från sitt perspektiv
(tål du inte att höra andras åsikter så är du extremt egocentrisk)

4. Bryter löften / skiter i sin kompis
(get lost, vänner gör inte så)

5. Vill styra ens liv typ "du ska göra såhär å såhär"
(va e ditt problem? Jag kan leva mitt liv sj O.o)

6. Hatar när killar säger att kvinnor ska vara i köket
(va skulle du va utan kvinnan, jo du skulle få pain in the ass, ge mig en öl lr nått ffs -.-)

7. HATAR å höra " har du PMS lr? "
(Så himla patetiskt, jag kan ge dig en spark mellan bena och sedan fråga om de gör ont om du vill? :3)

8. Otacksama personer.
(Va tacksam för det du får, alla har det inte lika bra som du.)

9. Kompisar som snackar skit och sedan låtsas vara värsta homie mé den personen.
(Asså varför snacka skit om din kompis och sedan låtasas som inget? Stå för dina handlingar och kommer det fram att du snackat skit....LJUG INTE omét utan stå för vad du sagt isåfall.)

10. Dubbelmoral.
(....Är du en sån person?...Stick är du snäll, bara...dra.)

11. Behandlar tjejer/killar som objekt.
(Ge er, skaffa er ett annat tidsfördriv, man ska behandla andra mé respekt, vi är inga Pinocios.)

12. "Falska" vänner, de som bara bryr sig i ett spc läge, endast då det hänt något.
(Om ni verkligen bryr er om mig som vän, så vet ni när ni behövs å inte endast då ni t.ex. läst någonstans att jag mår dåligt.)

13. Överorganiserade personer.
(Oh my gaaad lr? va spelar de för roll om en penna ligger framme på bordet å inte i pennhållaren? Stör den verkligen så mycket? den ligger ju inte precis å skäller som en galen hund .___.)

14. Folk som går långsamt i bredd och vägrar att flytta på sig.
(MOVE YOUR FAT ASS! Finns faktiskt fler som vill komma fram i nogolunda tid och som inte vill gå och lyssna på ert babbel.)

15. Folk som tränger sig i kön.
(Vi har nått i Sverige som kallas för "kösystem", ni kan la vänta på er tur ffs -.-)

16. Folk som smaskar.
(Eller det är inte smaskandet.. Utan ljudet människan i min närhet avger, då man hör konsistensen av maten och salivet blandas..usch x.x)

17. För närgångna personer.
(This is my space...så snälla backa lite, du behöver inte va som ett klistermärkefats fastklistrat i ett album, när vi bara t.ex. pratar >.>)

18. H
järtan på toalettpapper!
(WHY man WHY?! för att man ska torka sig med "kärlek" eller vadå?! jag kan verkligen inte fatta de.)

19. Folk som missbrukar användandet av utropstecken, gärna i varje mening!
(Varför e du så arg? Jaså inte? men varför så många utropstecken då? Take a chillpill dude ~ )

20. "Attention whores" Som alltid skriver att dom är skitfula och sedan väntar på att deras kompisar ska skriva att dom är snygga.
(En fråga...om ni nu tycker att ni är så fula, varför ens lägga upp bilden? Bara så himla onödigt jobb för lite bekräftelse.)

21. Folk som avbryter.
(Sååå otroligt störande, låt mig prata klart FFS! >:C)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Men nu får de räcka, för nu orkar jag faktiskt inte mer, man blir bara smått irriterad när man tänker på saker man irriterar sig på! xD (konstigt -.-)
Men om ni vill så får ni gärna kommentera vad NI stör er på! :)



Stay Fresh! ~





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback