Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

LA LA LA..!!!


Imorgon är det skolfoto och spexfoto och inget som jag planerat kommer att gå som jag vill, jävla skit också. 
För att i helgen har jag vart hus/hundvakt hemma hos älskling med honom för att svärföräldrna åkte till Stockholm för att vara med i Lindingaloppet (eller vad det heter) och inte kommer hem förrens sent. 
Hemma är det ingen som kan hämta oss. 
Mina spexkläder ligger hemma i en påse i mitt rum tillsammans med mina kläder jag tänkt att ha på mig på fotot...eftersom vi inte på nått sätt har någon skjus hem så skiter sig ALLT. Vi hittade inte plan B som skulle vara MImmi Pigg, men jag får iallafall låna älsklingens Jake kigurumi.
Jag HATAR då det inte går så som jag planerat, det blir kaos. 

Sen innan det brände jag en plåt med kakor....jag skulle inte ha gått upp idag, jag blir så trött på att bli irriterad, arg, ledsen på samma gång så som jag har vart idag. 


                                     



Tack Älskling för att du stått ut med alla mina utbrott idag och stöttat och tröstat mig...du är verkligen värd en diamant medalj. Jag älskar dig. <3



/R.Moisio 


kapten

Jag är förälskad <3

Svar: Hihihi, jag mé :* <3
Adamsflicka

2013-09-29 / 21:10:43

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback