Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

That's My Kind Of Night.


Idag har det verkligen varot en sån dag man kan kalla för lååång dag.
Jag började APL:n (praktiken) 08:30 och slutade 19:30UTAN rast och kaffe för att det blev aldrig av att jag fick min rast så jag satt ensam vid ett bord och pärlade och verkligen njöt utav lugnet och tystnaden runt 17:00 då alla barn åkt hem, haha!
Men det har varit en händelserik dag, har nu fått vara med på ett föräldrarmöte och jag kan inte säga att det var tråkigt och slöseri med tid, nejnej nu har jag bara fått ännu mera erfarenhet och det var faktiskt ganska mysigt! :) 

Men att komma hem och ta sig en varm skön dusch kändes som nått utav det bästa jag gjort på länge, så nu ska jag strax krypa ner till säng för jag är helt slut. 


PS. TAGGAR morgondagen (Crazy Friday) mé bästaste Pulzor, hihi! :* <3


                                          


/R.Moisio
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback