Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

NO ;w;

 
 
                             

                             

Detta gjorde mig ledsen att läsa! :C 
Jag kan inte tänka mig ett liv utan choklad, jag menar de säger att en av anledningarna är att kakaobristen är Kinas bilindustri....VEM FAN KAN PRIORITERA BILAR FRAMFÖR CHOKLAD?!?!?
Visst, bilar är bekvämt men choklad......är ju choklad. SAVE IT. 
Näe, fortsätt att tillverka choklad säger jag, tänk vad irriterade kvinnorna ska bli om de inte får sin choklad då vi har vår så himla roliga röda vecka (om man är som jag, haha). 
Och se det såhär.....minskar vi på bilindustin så betyder det att vi kanske måste gå eller ta cykeln oftare, vilket leder till ett hälsosammare liv! :D 



Nu mina kära läsare är det så att, ja visst jag medger att det kan vara bullshit, MEN ta det med en nypa salt från en galen chokladälskare! ;) 

Här kan ni själva läsa: 
http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/754393-daliga-nyheter-for-chokladalskare-kakaon-slut-om-sju-ar


/R.Moisio



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback