Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

En dag på ULLARED ~


Idag vaknade man kl 05:00 för att åka till Ullared med Birgitta och bästaste Jessi :D 
Det var lite smått sådär segt som allting är när man åker buss klockan 06:00 och nyss har vaknat, men när vi väl kom fram så piggnade man till. 
Men helvete vad mycket folk det var! Och ingen respekt för andra har folket där inte heller GASH.....störande till 100%, går in i en gör dem också och envisas verkligen med att tränga sig förbi som de ser en mista millimeters öppning mellan ens vagn och en annan -.-' *suck* 
Men trevligt hade vi och jag fick helt oväntat träffa min moster och kusin vilket var väldigt kul :) 

Men nu när man kommit hem så känner jag mig helt slut efter en lång dag på Ullared, så nu blir det la snart natten för lilla mig :o 


Men först, bilder på mina inköp: 

                                         
 
                                          
 
 
                                         
  

                                         

                                        
                                    
 
                                      
                                     

                                     

                                     

                                      

                                        

                                       
 
                                      

                                       
                                                                             Deo té älskling ~ 


                          Sen vart det även lite julklappar osv som jag inte kan lägga upp här på bloggen, hihi :* 

                                             Tack för en underbart rolig dag Jessi och Birgitta :D <3 

                                      



 /R.Moisio
 
 







SSSKKAAAAA~

Det va awesome~<3333333

Svar: Det var riktigt awesome, det får göras om! :D <33
Rebekka Moisio

2013-10-30 / 22:03:57
BLOGG: http://jessicawolfie.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback