Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

En älskvärd kopp kaffe <3


Första dagen på praktiken idan och jag var fett nervös!
Men det känns bra nu, personalen och barna är helt underbara och blev påflugen av alla barn typ direkt, så jag kan ju medge att det är väldigt sköntmed en lugn kopp kaffe nu, haha :3 

Fick även en fin present utav en av pojkarna också , en armband som dock är en aing för stort, men passar utmärkt som en fotlänk, hihi så gulligt owo ~ 

                               

Men det känns bra + att jag har min granne, haha han vart lite smått chockad när han såg mig och hans kommentar var "ska du sitta barnvakt åt oss?" (för att jag brukar ibland vara barnvakt åt honom och hans bror) Hahaha, han e så söt x'D <3
Och så har man fått höra "jag älskar dig" åhåhååh~ QwQ 


Nu ska jag bara koppla av och ta det lungt.....nej juste....läxorna.... *suck* :< ... 

                               
 




/R.Moisio 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback