Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

LADY IN THE WATER - RECENSION



HANDLING:
Vaktmästaren Cleveland Heep räddar vad han tror är en ung kvinna från poolen som han sköter. När han upptäcker att hon i själva verket är en figur, en vattennymf från en godnattsaga som försöker göra en resa till sitt hem, då tar han hjälp av hyresgästerna för att skydda sin nya vän, Story från varelsen som bestämt vill se till att hon stannar i vår värld. Varelsen är en Scrunt, en gräsbevuxna värg som kan ligga platt på marken utan att synas och väntar på att för attackera och döda Story. Story är här för att hitta en specifik författare vars bok kommer bättre mänsklighetens framtid, men komplikationer uppkommer och Story är i stor fara och ända sättet att hjälpa henne är att hitta "länken".

EGNA TANKAR:
Filmen är 1 tim 45 min, men känns oms att man bara suttit i kanske 45 minuter när filmen är slut. Ibörjan var den lite seg och skum, men sedan var jag helt fast och jag är helt kär i Scrunten!
Filmen är gjort år 2006 och effkterna är bra och, animeringen är bra gjord, jag vart inte besviken på något sätt.

BETYG: 9/10 - Rekommenderas!

Story och Cleveland Heep
 
Scrunt <3





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback