Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

JAG BRYTER TYSNADEN


Kunde inte skjuta upp det längre..nu var jag tvungen att ta till mig tillräckligt med mod att ringa dig och...det var det jobbigaste på länge.
Att få höra din röst, var underbart men de va inte som jag hoppats på. Onykter. Det jobbigaste var att höra dig brista i gråt i telefon och säga att du älskar mig, saknar mig nått för jävla mycket, det...det skar i mig, jag har saknat de orden utav dig. Jag..älskar..dig...min lilla flicka...
Du sa att du vart så feg och rädd för att kontakta och prata med mig...ja du har vart väldigt feg och självisk, men pappa...jag älskar dig endå...<3

Om du vart här nu hade vi kunnat gråta tillsammans istället för enskilda platser...jag saknar dig så. Hoppas du mår bättre imorgon, vi hörs då ~

~ Flyga och komma bort från det som e min verklighet,
med drömmen om att komma hem och uppleva kärleken igen.
Hoppet kommer aldrig dö, jag slutar aldrig längta.~





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback