Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

FRÅGESTÄLLNING


Här kommer en liten frågeställning eftersom jag har brist på annat att skriva om :)
(Sorry för liten text bland frågorna, men de bara blev så...helt cp x.x)

1. Är du singel?
- Nope, förlovad här ;)

2. Är du oskuld?
- Hehe nope c:

3. Vad har du för sexuell läggning?
- Som det ser ut nu så är jag Hetrosexuell, men jag skulle egentligen säga Bisexuell eftersom jag anser att ALLA är Bisexuella eftersom man blir kär i personen inte i könet.

4. Röker du?
- No

5. Fullständigt namn
- Hannele Rebekka Tuuliiki Moisio

6. Födelsedag
- 18:e september

7. Är du helsvensk?
- Nope, jag tycker man märker det på namnet ^^''

8. Om inte - vad är du?
- Jag är finsk ^w^

9. Vem ringde dig senast?
- Älskling <3

10. Vem smsade dig senast?
- Älskling <3

11. Vem kramade du senast?
- Min lillasyster Pia :3

12. Vem pussade du senast?
- Det var nog lilla Bella :)
(min syterdotter)

13. Vem var du tillsammans med senast?
- Johan

14. Hur är relationen till ditt ex idag?
- Bra, vi är goda vänner :)

15. Roligaste personen du vet
- Hmm...jag venne riktigt D:

16. Vem träffade du senast & vart någonstans?
- Jonna i Hova :)

17. Ögonfärg
- Blå, Grön, Grå, Orange

18. Vem såg du senast?
- Mia (hon ligger i min säng)

19. Har du någonsin förlorat en vän?
- Yes och de suger :/

20. Din musik smak
- Det mesta, men det ska helst ha någon slgas budskap i låten som jag kan relatera med eller som jag kan tycka stämma, om man kan säga så >.> men de gäller rapp, raggie o.s.v. :3
Annars metal av olika slag, hiphop, raggie, rapp, dupstep, hardstyle, Vinnie Paz ...ao...det mesta förutom  de dåliga xD

21. Vad har du på dig just nu?
Mjukisbyxor, t-shirt och älsklings rävtröja :3

22. Vad åt du senast?
- Alvedon >.>
 
23. Vad drack du senast?
- Apelsin Jucie

24. En vacker person
 - Leda, en vloggare från Youtube som jag följer c:

25. En snäll person
-  Min svägerska Pulzor (Julia) :3

26. En gullig person
- Jadu...en gullig person...jag får återkomma för jag kommer inte på någon just nu, finns en del xD

27. En jobbig person
- Vill inte nämna en spcifik person, för jag vill inte att den personen ska bli utpekad och så, så  jag tänker inte besvara denna fråga.

28. En konstig person
- Fiffi, ho en allt en skum person, men får en allt att skratta :)
och Jessi, den tösen e allt könstig ibland, men...jag älskar henne ändå c:

29. En med magrutor
- Hmm...venne ._.

30. När skrattade du senast och varför?
- För en stund sedan, min lillasyster fick mig att skratta när jag sa att jag behövde en alvedon och ho sa att choklad hjälpte bättre >.>

31. När grät du senast och varför?
- idk .__.

32. Vill du ha ditt ex tillbaka?
- Jag trivs bra mé min kille ^^

33. En du saknar
- Luli & min far å mina syskon <3

34. Ditt humör just nu
- Bra, lite hängig för man har huvudvärk och halsont :/

35. Hur många vänner har du på facebook?
- 449 st

36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar?
- Det betyder ju att jag måste räkna.... No. >:C

37. Har du skilda föräldrar?
- Yesyes

38. Hur många syskon har du?
- 7 st ^^

39. Din favoritfärg
- BLÅ *W* <3

40. Nån du vill träffa
- Luli <3 (julia)

41. Äckligaste du vet
- Mögelost, svamp, annanas >.>

42. Godaste godiset
- Choklad Marabou <3

43. Godaste läsken
- Cöla :D

44. Har du någonsin brutit mot lagen?
- Yes~

45. Är du kär just nu?
- Yesyes :3

 


Linnéa

röker du kvinna?!

Svar: Ehehe...inte på "heltid", partyrökning, vilket inte händer så ofta D:
Adamsflicka

2013-01-08 / 00:02:58
BLOGG: http://freddisnea.blogg.se
Linnéa

aha...sånt får du sluta med pingu o.o

Svar: Haha, som sagt de händer ju knappast ofta så, men de räcker för att få ner mina "sug" av det >.> Av någon anledning så har jag sug av de å det är inte för att jag partyröker, började långt innan det, antagligen för att min far å mor + typ hela min familj/släkt röker å så ~xD
Adamsflicka

2013-01-10 / 17:29:32
BLOGG: http://freddisnea.blogg.se
Linnéa

du får lägga ner det ändå :o du får inte dö i förtid :c

Svar: Ibland är det de ända som hjälper för att lugna nerverna, tyvärr :/
Adamsflicka

2013-01-29 / 17:58:38
BLOGG: http://freddisnea.blogg.se
Linnéa

nehe så är det inte alls :s
det finns annat som kan lugna nerverna som inte är farligt..ett ex för dig kan ju vara adam..din kisse?

Svar: Well, sant, de finns å lugnar mig, men för att kunna förstå måste du nog va i min situation och då e det inte alltid så att de hjälper mé mys mé katten precis, heh ~ ^^ Men sen så har jag suget, dock för att jag e uppvuxen mé rök, å jag håller mig borta så mkt som möjligt å de e bara party, vilket typ aldrig händer så, de e ganska chill ändå ~ ^^
Adamsflicka

2013-01-29 / 20:11:37
BLOGG: http://freddisnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback