Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

HOLA AMIGOS


Yepp. Tänkte uppdatera er mé allt det coola och instressanta som händer och har hänt mig i mitt liv just nu,yepp. 

Jag har varit på Närcon i Linköping som var FETT kul! Vi (jag och min pöjk) campade i tältet mé våra kompisar medans 2 av dem söv så torrt, lugt, lagom varmt i sin sovsal (fu). Men hela den veckan (inte riktigt en vecka men nästan) var helt underbart fett rolig och mysig, jag hade skit kul och träffade ÄNTLIGEN min bästa Julia >W< <333 

Men sen kom söndagen tillslut.....och det bar av hemmåt igen.... *sorglig musik* .....men OMG, känslan av att slänga sig i en riktig säng och ta en dusch när man kom hem var...obeskrivlig *W* 
Vad hände sen? jag tog en vecka té att bara vila upp mig på och sedan tillbaka till mitt "normala" liv och började jobba för att kunna få lite pengar som man kan spendera på att köpa en ny underbar mobil <3 

Finns dock bara svart och vit just nu, men ska nog välja en svart, gillar inte vita mobiler ~ -3- 

Hmmm....vad mer är "nytt"?.....JO, jag har färgat håret (igen) té mörkbrunt! :D
(ser inte så mörkbrunt ut på bilden, i know, men det är mörkare irl^^) 

 
Annars så är det la inte så möé mer som händer här borta~ .....2 korta veckor kvar tills att skolan börjar igen, vilket jag faktiskt (förvånandsvärt) ser fram emot :o well, jag börjar 3:an så har en del att se fram emot, massa praktik, min födelsedag och studenten! Mwihihi ~ :3 


UND DIS IS ICH! GUTEN TAG, DANKE! ~ 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback