Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

TOMTEN MED MASKINGEVÄR


Träffade min social sekriterare idag, gick la bra antar jag ~ 
Ställde na dock mot väggen angånde min pappa, att de inte ens försökt kontakta honom, utan har bara struntat i honom helt. Att ha "makt" över någon känns gött...man såg hur hon verkligen försökte välja sina ord väl och hennes ursäkt var "Jag har nog levt med tanken att han bara har struntat i dig och lämnat dig i alla de här åren."
Vafan?... Att ett barn får träffa sin pappa är MINST lika viktigt att få träffa sin mamma, det är väl en självklarhet?. 

Ah...pallar inte tänka mer på detm har fett ont i huvudet...
Ska nog byta om till mys kläder och göra mig en kopp te och lite nudlar och kolla på lite film tillsammans mé en alvedon ~ <3 

Mitt ansikte döljs så fint utav en röd stor prick ~ xD 
Saknar dig min älskling <3 





~ Herrow ~ 
~ PEACE ON THE STREETS ~ 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback