Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

FEEL THIS MOMENT


Vart en nästan spontan shopping dag i Skövde mé bästa Jessi för att vår favorit affär Rocka Dolly nu kommer att stäga ner för gott :c men hade då utförsäljning, 50% på allt <3 
Men ojoj.... ja det var ett tag sen nu och det får det allt ta och hända snart igen, för fan va kul jag hade! :D <3 

MINA INKÖP: 
- 2 st hårfärger; Rose Red & Lavender 
- Lösa nitar 
- ! ? örhängen 
-  FAKE töjningar (venne om jag vill töja än så köpte fake för att se om man passar i det) 
- Best Friends Forever armband som ska delas mellan mig, Jessi och Gabbi <3 




Mina underbara hårfärger, jag skulle nog dock vilja säga att Lavender är lite mer lila aktig än rosa ^^


De fina armbanden <3 


~ Herrow ~ 
~ PEACE ON THE STREETS ~ 


JessicaPersika

Måste göras om <3

Svar: Ajjamen té 100% <3
Adamsflicka

2013-04-22 / 21:59:24
BLOGG: http://jessicawolfie.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback