Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Orientering med bästa!

Idag efter skolan så stack jag och Jessica och körde orientering och det var både den roligaste och den tråkigaste origenteringen på länge! xD
1 timma 31 minuter så hittade vi 6 kontroller av 11, hahahaha vi suger xD 

Vi: "Nu fan ska vi inte gå vilse och spc inte gå té Götene!" 
*Senare* 
Jessica: "...vart e vi...?"
Jag: "jag vet inte....vi e vilse! DX"


Jessica: " JAG BEHÖLVER KISSA DX " 
Jag: "JAG BEHÖVER BAJSA DX " 

Jessica: " Eeew~~~D: " *pekar på någon vitt å grönt på en stubbe' 
Jag: " EEEEW SPYAAAA~~ D: " 
Jessica: " Det är inte spya det är svamp... O__o "
Jag: "....aha. .___. " 


HAHAHA XD loool XD
Tror nog vi fick för mycket frisk luft, just därför håller jag mig mest inomhus! haha lol nej men ah XD  



Sedan så följde vi ju kartan och gick som vi skulle, men vi gick på en stig och följde dessa orangea pilar som var preeeecis brevid vägen....VARFÖR KUNDE VI INTE GÅ PÅ VÄGEN FÖR?!? 


Och detta kan nog förklara en hel del varför vi gick vilse...de pekar uppåt... xD 


Besök även Jessica's blogg vettja! :3 
http://jessicawolfie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback