Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

KULTCON <3

 
Nu har man kommit hem och nu ska man börja packa té Kultcon som jag, Jessi, älskling och Sonny ska på! <3 
HNNNNNG~~  Tagga!~~~ >O< <3 

Annars har det inte hänt så mycket, haft redovisning, prov och fått tillbaka svenska uppsatsen där jag inte alls är nöjd med mitt E....men jag skulle ändra lite sa hanoch då kan jag få högre~ Fick även reda på mitt prov idag som jag hade i Lärande Utveckling, fick C~ :3 

Blubb~ men nu ska jag packa och dunka musik, baii!
Stey Fresh!~ 


jag och Jessica firade 2 saker idag med festis! <3 
- Hon hittade en lila feeestis 
- Kulton om 2 dagar FFS! >W< <3 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback