Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

starships were meant to fly


Jag kan ångra saker som sagts,   men aldrig ta tillbaka det som gjorts

Har haft nationella prov i matte hela dagen idag, det e ungefär en timma sen jag slutade nu. Men jag kommer inte hem än för att ingen svarar hemma så...blir la té å vänta på bussen *suck* palla, den går 15.25 >.> 

Det är fett skönt väder ute nu! låg och sola med hunden ett par timmar igår, gjorde även en jätte god milkshake som var väl uppskaddad hemma, jag e ju bara bäst ;) Men skulle inte skada med lite åska nu känner jag .w.''

Fick även reda på att vår gammla katt Gillis är död....trodde inte jag skulle sakna honom så mycket som jag faktiskt gör..R.I.P. <3






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback