Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Here I am

I fredags så var jag hos Jessi och hade filmkväll med älskling och Hugo, det var fett kul, men de blev dock inte så mycket té filmkväll för typ alla låg och so, hahah XD Men innan de så var jag, Jessi och älskling i skövde å köpte lite stuff och såg på The Avengers och fiiiiiii fan vad den var bra! :o  
Sedan på lördagen färgade vi mitt hår! Jappjapp, nu e jag rödhårig och de blev riktigt nice! :D 

Idag (söndag) så har jag och älskling promenerat lite med Yuki, min kanin :) 
Men nu har plutten åkt hem, men gött nog så e man ledig onsdag, torsdag och fredag,så vi ses förhoppningsvis på tisag kväll igen! :D <3 

Baii~ 


Redhead?.....HELL YEAH :D

Dragkamp
Dargkamp, Dixi vann ;))


Dagens:
Låt: Taylor Swift ft. The Civil War - Safe & Sound
Hiss: Söndag & snart ledig igen! ;D 
Diss: Ensamhet igen :(



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback