Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Hejsan svejsan igen! :)

Hejsan svejan, dags för en uppdatering! 

Min helg har varit AWESOME! det började med att älskling kom hem till på fredagen och skrämde ihjäl mig genom att banka hårt på min dörr och ställde sig bakom hyllan som står brevid min dörr och sedan hoppar fram och typ skriker lite >.> .....hatar att vara lättskrämd..... 
På lördagen så tog vi det ganska chill och på söndagen så firade vi Birgitta (min foster mamma), jag och älsklingköpte Mästarnas Mästar Kokbok eller vad den nu hette och det var uppskattad! :) 

Senare åkte vi hem till älskling för att vi hade långledigt och vi åkte och kollade på vovve! SÅ SÖTA VAR DOM!! QWQ Men såklart så fastnade dom inte lika mycket för den valpen som jag fastnade för ~ :( men men~  ^^ 
På måndagen tog vi det också ganska chill, jag och Puli bakad cupcakes yummie!~ *W* 
Och igår (tisdag) så schtekte jag, puli och Nea i solen, kanske lite för mycket för min del känner jag nu, jag är jätte bränt på bringan och i ansiktet >.> ....

Idag äre skolaigen då, men snart äre fredag igen! (jag vet jag e awesome på positivt tänkate! ;D) 
I helgen kommer små syrrorna hit och jag hoppas Mia tar med sig sin nya systemkamera som jag kan sno lite (a) 

Nu har ni fått veta vad som hänt i mitt lilla liv,
hoppas ni e nöjda nu, see ya soon baii!!~









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback