Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Awesome dag! :D

Har haft det as kul idag!
Hela klassen var ute på olika dagis och gjorde ansiktsmålningar på barnen. Jag blev även fotat och intervjuad utav tidningen! så håll koll ;)) 

HAHAHA, Jessica målade en mustach och skägg på mig och när tidnings-snubben pratade med mig så kollade han konstigt på mig! :o Jag satt där helt seriöst med en mustach i ansiktet och försökte svara på hans frågor! xD
Fy fan vad kul vi hade, jag, matte, victor, edvin, alfred stod utanför scan och dansade té Cha Cha Slide, barnen på dagiset stor klistrade vid förnstrena och skrattade XD 
I slutet av dagen fick vi en var sin ros som tack ~  

Helt perfekt dag! :D <3


MUSTACH <3
Såhär såg man nästan hela dagen! xD 

vacker ros <3
Min ros! :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback