Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

10 inlägg - Mina Rädslor

Hejsan nu kommer ett utav de 10 inläggen jag håller på med som jag skriver om ibland. I detta inlägget så kommer vi att inrikta oss mer på mina 2 största rädslor! :) 

Mina rädslor:

Vi börjar med min allra största rädlsa, mina kompisar skulle säker säga att de var sprindlar om man frågade dom, men så är de inte.


1. Min allra största rädsla e ensamhet.
Tanken att bli helt lämnad ensam, utan att någon som helst att vända sig till, att bara sitta där i mörkret helt ensam, att inte se något som helst ljus i vardagen. Det gör mig rädd. 
Jag har varit där och det är fruktansvärt hemskt, jag får panik och ångest. 
Känslan av just den tomheten är fruktansvärd, man vill bara skrika och skrika och skrika ännu mer tills någon hör en..men det är lönlöst.. 

Jag hatar att vara ensam, jag hatar att känna av just den där ensamheten. Jag vill vara med den eller dom som betyder nått för mig och jag för dom.
Som t.ex. Adam, jag älskar honom och han får mig att fortsätta vilja gå framåt, han får mig att känna trygghet och glädje.
Som t.ex. Mina bästa vänner, dom får mig att glömma mina besvär för stunden och dom sätter ett leende på mina läppar. 
Jag gör allt för att undvika den, men som sagt, man kan inte alltid styra livet, tyvärr. 

2. Min näst största rädlsa är SPINDLAR!

Dom är så äckliga och fula och ännu äckligare! Jag klarar inte av dom, jag skriker om jag ser en hyfsad stor, jag vill döda dom, men jag vågar inte vara i närheten av dom >____> 
Kommer ihåg när jag skulle gå och lägga mig en gång och så såg jag en stor jävla sprindel i min säng som sprang iväg när jag skrek.....Jag sov inte i sägen den natten.... 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback