Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Snabb uppdatering för veckan~

raaawr


Hejsan! nu kommer det en snabb uppdatering~ 
Denna veckan har varit huuuur seg som helst men imorgon är det äntligen fredag och älskling kommer äntligen hit! sakar honom massa!~ >W< <3333


Igår var verkligen inte min dag, det värsta var att datorn flög i golvet och liten bit av den lossnade, men den funkar fint ändå som tur är @____@

Jessica min kompis har gjort så att nåra i klassen har börjat med: "Moisio rider djur!" tack så mycker jessi -.-'' .....men en annan sak på kompisfronten är att man fått tillbaka sin kompis Andrea igen wiie~ <3
Hade mys med henne igår efter skolan, köpte ballerina å völa å så såg vi på film i skolan xD 

Men nu går vi tillbaka till nuet, idag~  just nu sitter jag å snackar med min älskade och saknade älskling! och städar >.> Blir sedan att fortsätta att rita på bilden som jag gör på Julia :) 


Toradora *W*




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback