Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Lite snack bara

I söndags kvällkom man hem ifrån det sista Uppcon EVER, fett sorgligt TT.TT men som tur är finns det ju även andra konvent~
Jag hade det fett kul där uppe, träffade ett antal kompisar och andra som man stötte på! :) Jag köpte en ny Pikachu plånbok (as söt! >W<) en student present åt Nea och massa Pocky, hela helgen gick jag och kollade på en stor söt tjock gris med en liten krona på huvudet och med en stor blöja runt sig, men den kostade 300 kr....MEN på söndagen dök älskling upp med den till mig och jag blev världens lyckligaste! OWO <3 TACK! <3
Sedan var vi tvungna att ta farväl utav underbara UppCon....
Men jag träffade även min syster Anna och hennes familj och jag ska gå på ett konvent med min systerson när an blir lite äldre har han bestämt! haha så sött :)

Och nu är man hemma hos älskling och sitter hundvakt medans folket här jobbar och andra sover.
Ska hem idag och börja jobba hemma, ska stor städa mitt rum trööökigt men men, blir bara hemma resterade tisdag och onsdag sen bär det iväg hit té älskling igen på torsdag! :)


fairly odd parents :)
Jag och älskling som Cosmo and Wanda från Fairly Odd Parents :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback