Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Imörra Imörra Imörra! >W< <3

<3


Idag har jag & älskling vart på raockabilly festivalen på Axevalla, men blev utslängda för att dom i kassan inte kan sitt jobb...blev fett irriterad -.-' 
Men när vi kom hem så hyllade jag och älskling Eddie Meduza själva genom att dunka hans musik :) 
R.I.P. Eddie Meduza, 10 år! <3

Imörra drar vi té göteborg för att hämta vår lilla fluffboll Hampus, längtar så mycket! OwO <3
Så nu blir det en tidig kvällsgång då att natten går fortare OwO
Haha...älskling har nu svurit åt mig 3 ggr och suckat å gått iväg, jag reagerar med "vaad?", han säger att jag inte lyssnar på honom men jag förstår inte vad han menar, jag sitter ju bara och gör detta lilla inlägget (a) 

Stay Fresh!~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback