Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Liseberg! :)





Nu vart man hemma igen ifrån en dag i Göteborg på Liseberg mé härliga personer!
Jag hade de jätte kul, men hade vart ännu roligare om jag hade fått min jätte pingvin som jag hittade TT^TT 
Åkte massa Colorado såom man blev dyngesur på å Flomride där man blev ännu blötare på xD Men det vart en ganska lyckad dag ändå, dock så kunde man ha skippat slutet av dagen innan vi åkte hem.. :/ 
Mentack för dagen och de får vi göra om nästa år igen! :)

Var även på poolparty idag hos David å hade kul där med, speciellt innan vi åkte hem när jag, älskling, julia och sten satt runt grillarna och myste och sten lekte pyroman! :3 










Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback