Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Har tråkigt på håltimmen.... =w=''

Gash, jag blir så irriterad på sånna personer som lägger sig i massa saker som dom inte har nått och göra med. Har man inget med saken och göra så behöver man inte bry sig om det, det är enkelt. 
Vissa publicerar massa saker på Facebok om andra som är så lågt att det går nog nästan inte att komma längre ner, alla ser det, vissa tror på det, vissa inte,men det finns alltid där, det går inte att radera helt, det förstör för personen det handlar om ännu mer. Det skadar personen ännu mer inombords.
Är det verkligen så svårt att låta bli? nej igentligen inte.


,.

Tagen av: Adam Löfgren Helge
Redigerad av: Rebekka Moiso



För att prata om något annat så har vi bara haft 2 lektioner idag, vi kollade på filmen Tillsammans på morgon, den är rätt seg. Den handlar om en mångfamilj, alltså att flera familjer bor tillsamms. 
Svenska var inställd, så jag sitter nu och väntar på att Hälsopedagogiken ska börja, vi jobbar med uppgiften "gravida kvinnor". 
Sen så drar jag hem när bussen kommer, gött känner mig grymt trött, men måste plugga.
Jag hoppas att älskling har fixat sitt närverk tills ikväll, fick nöja mig med att snacka med honom på mobilen ist, men gör väl inte så mycket, fick ju höra hans underbara röst iallafall :') <3
Finns nog inte så mycket mer kvar och säga för tillfället, sååå...vi hörs! 


Byee~



Dagens låt: Sunrise Avenue - Welcome To My Life
Dagens hiss: Kom på att det snart är helg! <3
Dagens diss: Ensam... :( 
Humör status: Trött och ensam



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback