Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Seg dag i skuuulan ~

Jahapp då var första dagen avklarad, den var väldigt seeeeg som alla andra dagar c8 Men får se det posetivt snart äre fredag~  c8 <3
NU sitter jag i caféterian ensam å väntar på att kl. ska bli 3 så jag kan dra mig mot bussen och komma hem nån jävla gång och dunka lite musik med mina nya högtalare oWo awesome +1
Har sovit i 4 timmar inatt så jag e ganska trött....blir en tidig säng gång ikväll antar jag -w-

_______________________________________________________________________________________

hjklö
________________________________________________________________________________________

Jahapp då var första dagen avklarad, den var väldigt seeeeg som alla andra dagar c8 Men får se det posetivt snart äre fredag~  c8 <3
Nu sitter jag i caféterian ensam å väntar på att kl. ska bli 3 så jag kan dra mig mot bussen och komma hem nån jävla gång och dunka lite musik med mina nya högtalare oWo awesome +1
Har sovit i 4 timmar inatt så jag e ganska trött....blir en tidig säng gång ikväll antar jag -w- 
Men varje gång jag säger så...så bliré såklart inte så >.> GLARGH!

.: Älskar min lillpöjk <3 :.

Byee~
________________________________________________________________________________________

Dagens låt: Skrillex - Scary Monsters And Nice Sprites
_________________________________________________________________________________________



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback