Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Känns som att man tappar greppet

Jag känner för att skrika, gråta, slå sönder nått, vad som helst för att få bort denna känsla. Jag mår inte bra och jag låter det gå ut över personen jag älskar...hur kan jag? Visst igår så blev jag arg, delvis för att jag inte var på humör MEN även för det som hände just då. 
Att bråka med dig är inget jag vill men, jag kan inte alltid hantera min känslor, jag kan inte alltid låtsas som att det är okej, när det faktiskt inte är det.
Det känns som att man börjar tappa greppet igen...jag önskar min själ bara ville flyga iväg.


ghjklöpäå

Skolan har varit fett seg idag, har vart rättså nere hela dagen + att man inte har sovit ett skit så är väldigt trött x______x
Nu ska man försöka plugga té omprovet imorgon, gissa vem som inte är taggad? Jag har ingen koncentration té att plugga...damn it...får la se hur det går. 

Baii~


Dagens:
Låt: Danish - Förlåt
Citat: .: Ingen når upp till dig :.
Hiss: Idrottspass utan El-programet!
Diss: Känns som att man tappar greppet...
Humör: Blandat, arg & deppig värre



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback