Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Äntligen fredag imorgon OWO

olpöä

Yeah I'm craaaaazyyy~  


Hade boxning igår på idrotten och idag så har man en härlig träningsvärk...bevisar ju att man har ansträngt sig för en gångs skull ;)) Fett kul med boxning, kanske borde börja? :D nja lite osäker xD

Näe..jag har inge speciellt att skriva idag, kände bara för att göra ett onödigt liten inlägg här :)) Håller på och städar så lillpöjken får komma hit imorgon! Jag längar efter min sötnos <3
Men han är på jägar exsamen så jag får la vänta ännu en stund på att få prata med honom *sad face*
Nu känner jag att jag bara babblar påom ingenting egentligen...hihi....ao vad ska man säga, jag e ju trots allt awesome!~  ;)) 
Nä nu ska jag fortsätta städa och plugga lite. 


Baii!~

Dagens:
Låt: ZZ Top - Tush 
Humör status: Sådär mitt i mellan 
Hiss: Fick gratis kaffe i skolan! :D
Diss: Inte fredag än >:c 
Citat: Hällre hatar för den jag är, än älskad för någon jag inte är. 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback