Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Rubrik saknas...hehe...-.-'

ögaaaa~


Näh men det kanske är dags för en liten tråkig uppdatering, den här dagen är så seeg, AJJ PROMISSS YOUU!~ =3='' jag sitter nu här på golvet ensam för att Jessica är sjuk idag, har snart komunikations redovisning NOOOOOOO AJJ DON'T WANT TOOOO....redovisa....! TT.TT </3 har typ inge att säga~  
Men jah...imrgon är det fredag och små syrrorna kommer igen, ska bli kul, det va ett tag sen nu OCH ska på dop för lilla Bella på lördag, kommer antagligen bilder sen om jag får några bra :3
Men nu känner jag att jag bara vill hem och sova, men neeeejdåååå jag måste jobba med matten hemma *suck* =3='' .....jag vet jag bara babblar massa onödigt, men så går det när man har trök. 
SNART ÄRE LOV! och drar då té pälski för att vara husvakt och på alla hjärtansdag firar vi 9 månaders förlovning! :3
Men....hörs sen!~ 

Baii~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback