Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Mitt sportlov :))

Har vart i Härjedalen med älskling och hans föräldrar och vi skulle åka skidor i 3 dagar, men blev bara en dag för mig för att jag blev påkörd av en fkn dansk i backen å föll å fick hjärnskakning >_____< så jag fick bara åka på måndagen, så vi fick tillbaka pengarna för de andra 2 dagarna. I u med att jag inte fick åka mer så ville inte älskling det heller :< men jag fick i alla fall sällskap så jag slapp sitta ensam i lilla stugan c'8

Har även kört skoter och FYYYYYYY vad kul det var! OWO pälski vågade inte åka med mig i början han sprang av när jag stannade (bokstvligen xD) Men jag blev mycket bättre sen! :D *stolt*
Men jag hade det jätte trvligt och skojjsigt och skulle gärna vilja göra om det igen, fast är osäker på om man vågar att åka skidor igen men men >.>

Juste! Jag och älskling firade även 9 månaders förlovning på alla hjärtansdag, fick ett underbart berlockarmband! <3

Meeeeen~ ..... omnomnomnom~ godis nuu? *puppy face* (a)
Men jag har haft det jääätteee kul annars om man bortser ifrån hjärnskaningen >.>


Skoter OuO
Jag och älskling sitter på skotern :3 


svärmor och svärfar :)
Svärmor & svärfar myser i solskenet! :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback