Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Lite om helgen och dagen

Tjenare bloggen!
Helgen var bra, var hos älskling (såklart), hade lite film mys och sådär, sedan hade vi ett litet kalas för honom på söndagen innan jag åkte hem :) <3 SAKNAR DIG MASSA!! <3<3<3<3<3<3<3

Idag har det varit en rätt chil dag, kom till skolan va med surikaten Freddis té 9:30 för då började jag min första lektion och varken han eller jag hade nått å göra :)
Hade sedan en ganska lång håltimma för att kommunikationen var inställd x.x på idrotten hade vi dans :))
Surikaten Freddis höll sedan kbar mig som sällskap efter idrotten, men hade kul tjötstund med honom och Fiffi :)

Just nu sitter jag och tötar med min lillpöjk och täkar chips, omnomnomnom~~~~   *Q* <3

Baii!~~


IMVU
Älskling & jag på IMVU <3

Dagens: 
Låt: Jimmy Eat World - The Middle
Citat: .: Nutid är framtid :.
Hiss: Trevliga prat stunder med surikaten :)
Diss: Snöar ute -.-'' 
Humör: Trött, lite irriterad, men annars bra ^^



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback