Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

THEY SAY I'M A DREAMER


Hej hopp, vaknade precis efter en dag i skolan, blev väckt av min katt som slickade mig i ansiktet, sen vågade man inte somna om för han  satt och sirrade på en .___.

Happ...stor redovsning imörra då...dags för plugg plugg plugg och mera plugg -.-'
Wish me good luck!~

Haha jag och Jessi satt utan för Jula efter skolan och träffade en huuuur söt liten pojke som helst som kom fram och börja prata om Blixten Mc.Queen lite sådär random xD
Han: *böjer sig ner och viskar lite:* "Vet ni vad jag ska önska mig av tomten?"
Vi: "nej?"
Så springer han iväg te fyrhjulingarna som stor brevé oss typ och börjar leka coh sen trycker han på någon knapp och han råkar då köra framåt! .__.

Asså, de borde inte ha fungerande "skyltsaker" som fyrhjulingr, de får ju räkna med att barn sätter sig på dem och leker, och då kan de ju inte va fungerande, de kunde ju gått riktigt illa ändå! :o


Ibland vill jag vara en katt, bara ligga inomhus och sova <3

Stay fresh!~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback