Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

PINGVINPARADISET


Då har man julpyntat hela dagen och klätt mig gran på rummet så nu har vi bara den stora granen i storarummet kvar att klä och sedan lägga under alla julklappar, vilket kommer att sluta mé att jag sitter där och klämmer på dem och skakar på dem....mwihihihi (a)

Jag faktiskt nöjd över min gran, vacker, men det är la inte konstigt att den är.... höhö ;D lol, nu sitter jag och väntar på pizzan brorasn är iväg och hämtar...mmmhmmm~~  <3

Sedan ska jag bara lägga ut en länk på min vlogg jag grejade mé idag för att få tiden att gå lite snabbare, klla och lämna gärna en kommentar :3
 
http://www.youtube.com/watch?v=cJTlsEoiAok&feature=youtube_gdata

Stay Fresh~


Min fina lilla julgran <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback