Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

vi berättar, öron lyssnar


22 månader mé min älskling! Jag älskar dig :* <3 


Jag, älskling och familjen har vart i skåne över helgen och kom hem igår. vi har badat, ätit, badat, ätit och badat och ätit, jag varnade dig älskling, jag sa ju att det e typ de ända man gör när man är där! xD
Haha, men jag har haft de kul :) 

Nått annat som hänt är att jag äntligen har vart och köpt min nya dator, ÄLSKAR DEN! <3 känns så gött å ha en egen och inte behöva använda den man fick ifrån skolan ^^ 
Annars har det inte hänt så mycket mer intressant i mitt liv.......de är som vanligt! :) 

Imorgon drar jag té KSS igen för att röntga min käke för att se hur den har förbättras sedan min operation, sedan bär det iväg té syrran för att passa hennes barn i 1 vecka :) 

Baiibaii, stay fresh~ 



JagÄlskarDigAdam <3 
rebekkaärsåkäär <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback