Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Ensamheten får tänkarna att flyga...

Timmarna på natten är det värsta, ligger och vänder mig om och om igen, finner ingen ro och kan inte somna. Natten den väntar intensivt och ljuset slocknar och allt blir mörkt och tyst. Du lyssnar på ditt hjärta som snabbt bankar och önskar ibland att det bara skulle stanna. Under täcket är jag livet för döden.
Drömmer mardrömmar, vaknar upp mitt i natten och vill inte somna om igen.  

Pappa jag vet att du vill att jag ska vara stark och tänka att livet går vidare, men jag kan inte jag orkar inte. Jag saknar er alla så. 
Vem ska torka mina tårar som rinner ner för min kind?
Vem ska krama om mig och säga:"min dotter du är mitt allt"? 
Vem ska svara ärligt på mina frågor när hela vilda världen är så falsk?

Jag saknar ditt skratt, jag saknar hur du viskar i mitt öra att du älskar mig. Jag saknar de stunder då jag klättrade upp i din famn och kramade dig och du strök ditt nyrakde skägg mot min kind, jag minns fortfarande doften, mer än någon annan kan tro. 
Du finns för evigt i mitt hjärta och blod, men jag önskar att du kunde träffa dina barn. Alla förtjänaren far. 


True words <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback