Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Lovet :3

Har haft lov nu i snart en vecka eller jah..det är ju inte över än meeeeen...ah....börjar på måndag igen *suck* .___.'' Men jag har haft ett underbart lov iallafall, min älskling har vart här och vi har myst, åkt té Skövde och shoppat, det var riktigt kul, vi har firat halloween med att skära ut face i pumpor dom blev awes00me~~ vi har gjort en massa annat, men det orkar jag inte skriva ner hehe 83
Sitter nu i mitt lilla rum och muppar mig och saknar min älskling...vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men ah...vi säger så... bye bye så länge!~



Dagens låt: Sonja Aldén - Du Är Allt

Dagens citat: Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.  /Paul Géraldy



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback