Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

6/-10-10 <3





________________________________________________________________________________________________


6/10-10, idag var det 14 månader sedan jag blev tillsammans med min älskade. 
Jag som aldrig trodde att det skulle bli såhär, jag slutade att tro, men jag lyckades bli kär. Du ger mig den tryggheten som jag alltid velat känna. Du värdesätter mig för den jag är utan att jag behöver ändra på mig, du har alltid sett om jag inte mått bra även om jag ljugit och sagt att det är bra.
Efter att jag krälat på backen så har du lyft mig upp, du har sett mig glad, du har sett mig ledsen, du har sett mig arg, du har försökt lugna ner mig när jag har lackat på allt, men ändå så stannar du kvar <3
Jag Älskar Dig <3

________________________________________________________________________________________________


..Vad humöret fort kan vända..
Är trött på ordet "det kommer ordna sig" har gett de flera år, men det blir inte ens okej. Såren kanske läker, men rivs lätt upp igen, men ärren finns alltid kvar.
Gråter i tystnad ensam i sängen, isolerad utav smärtan, kan inte prata fast att jag vet att där sitter hjälpen... <3

________________________________________________________________________________________________


.: Dagens låt: Danish - Sårad och skildrad :.

________________________________________________________________________________________________




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback