Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

för mycket

______________________________________________________________________________________________

...

Fuck this! jag pallar inte med dina samtal längre, måste du göra så att jag mår sämre bara för att du inte kan ta dig ur den skiten du sitter i, fast att du har fått as många chanser till det?!
Det är synd om dig, det är det, men jag måste väll inte lida över dina problem..?..
Jag hade redan ett problem som jag försökte smälta och så kommer du och gör alltid värre...känslan...att jag vill bara lämna allt det här och bli buren bort på en bår...jag ska inte behöva ha den känslan.
Det blir bara för mycket ibland. 

_________________________________________________________________________________________________

.: Dagens låt: Ben Harper - Another Lonely Day :.
_________________________________________________________________________________________________


Nea

vem menar du? :s

2011-12-11 / 21:57:30
BLOGG: http://freddisnea.blogg.se/
bekkis~

Mamma..

2011-12-14 / 08:22:54
BLOGG: http://theshuffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback