Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Dagen före julafton WOHHO! ~

____________________________________________________________________________________________

vbnmk,l.öä

Imorgon är det julaftooooon! JULKLAPPARRRR!!~ Jag får 10 kr för varje julklapp jag listar ut och det är rätt, har listat  ut 6 st änså länge! ;D 

Har haft fullt upp hela dagen, åkte först té Falköping för att köpa en glassmaskin O.o' men den var ju såklart slut Dx så vi var i där i 2 timmar och kom hem med aftonbladet -.-'' .........
Sen har jag sprungit runt å pyntat det sista och pyntat våra 2 granar, älskar dagen före julafton, man typ dör av skratt här, ingen kommer överrens om någonting XD 
För övrigt känner jag att jag kan rulla fram efter pizzan jag åt vesuvio med pommfrites och kebabsås, MUMMS!! ~ <3

Hejdå, ville bara att ni skulle veta! :D
_____________________________________________________________________________________________

Dagens låt: Vinne Paz - End Of Days
_____________________________________________________________________________________________



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback